نوشته شده توسط : مهسا علی پور

اهمیت ارسال تاج گل برای مراسم ترحیم یکی از دلایلی که گل ها در مراسم ختم از اهمیت بالایی برخوردارن، اینه که اونا بر روی خلق‌ و خوی ما، تأثیر میذارن. همونطور که از زمان ‌های دور در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از گل ‌ها استفاده میشد، خیلی از فرهنگ‌ ها معتقد بر این بودن که بین گل، زندگی و مرگ، ارتباط نزدیکی وجود داره.

چون گل، تولد دوباره رو نشون میده که همین موضوع میتونه علت قرار دادن گل روی مزار فرد از دنیا رفته رو نشون بده. به همین دلیل هم گل آرایی مراسم ترحیم و حضور گل برای تسلیت در این مراسم از اهمیت زیادی برخورداره. علاوه بر این میشه از دلایل و اهمیت خرید تاج گل ترحیم هانی گل به مواردی مانند زنده نگه داشتن یاد و خاطره و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته و همچنین نماد زندگی ابدی او هم اشاره کرد. به همین دلیله که از گل ها و گیاهان، اغلب به عنوان نمادی از زنده بودن یاد و خاطره عزیز متوفی استفاده میشه. در ادامه مقاله با تاج گل و گل های مناسب مراسم ترحیم آشنا خواهید شد.

سوالات متداول درباره تاج گل مناسب مراسم ختم و ترحیم چه نوع تاج گل مناسب مراسم ختم و ترحیم است؟

ما در این مقاله از هانی گل به معرفی تاج گل و گل های مناسب مراسم ترحیم میپردازیم. برای مطالعه کامل تر وارد مقاله بشید … گل‌های مناسب برای تاج گل ترحیم کدامند؟ از جمله این گل ها میشه به گل رز سفید، لیلیوم و … اشاره کرد …

چرا باید از گل ها در مراسم ترحیم استفاده کنیم؟ از دلایل و اهمیت حضور گل ها در مراسم ترحیم به مواردی مانند زنده نگه داشتن یاد و خاطره و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته و همچنین نماد زندگی ابدی او هم اشاره کرد …

نماد گل لیلیوم در تاج گل چیه؟ گل لیلیوم یا همون گل سوسن یکی دیگه از گل‌های پر کاربرد در تاج گل تسلیته که نشون دهنده احترام برای روح از دست رفته هست …

خلاصه نکات مقاله تاج گل مناسب مراسم ختم و ترحیم یکی از رسوم مهم ایرانیان تقدیم تاج گل به بازماندگان شخص در گذشته به نشونه یادبود و بزرگداشته که میتونه احساسات شما رو به سادگی نسبت به شخص متوفی بیان کنه. خیلی از اوقات، سوالاتی در رابطه با انتخاب تاج گل مناسب ختم و ترحیم در ممکنه در ذهنتون ایجاد بشه.

برای مثال کدوم مدل تاج گل مناسب برای تسلیت در مراسم ترحیمه؟ برای عرض تسلیت چه تاج گلی بهتره؟ از کجا میشه تاج گل ترحیم سفارش بدم؟ ما در این مقاله از هانی گل به معرفی تاج گل و گل های مناسب مراسم ترحیم پرداختیم تا شما عزیزان با این گل ها به طور کامل آشنا بشید و انتخاب درستی در انتخاب تاج گل خود داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

5 نکته ای که باید در مورد مراقبت از خالکوبی جدید بدانید

در نهایت، طرحی که ماه ها در سر خود داشتید اکنون به واقعیت تبدیل شده است و پوست شما یک خالکوبی جدید و جذاب دارد. اما بعدش چی؟ چگونه از آن مراقبت می‌کنید و مطمئن می‌شوید که به خوبی بهبود می‌یابد و همانطور که باید به نظر برسد؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، توصیه هایی که وی تاتو همیشه به مشتریان خود برای مراقبت بعد از تتو دارند بدین شرح است:

 

1. به توصیه های تتو آرتیست خود عمل کنید

توصیه های مراقبت های بعد از تتو هر تتوکار متفاوت است، و گاهی اوقات حتی تتو آرتیست ها در همان استودیو ایده های متفاوتی در مورد بهترین درمان دارند. به دستورالعمل‌هایی که هنرمندتان به شما می‌دهد گوش دهید - اکثر آنها یک جزوه با توصیه‌هایشان چاپ می‌کنند تا شما آن را بردارید.

 

2. پس از چند ساعت به آرامی تاتو را بشویید

اکثر توصیه ها به شما می گوید که 2 تا 5 ساعت اول پوشش روی خالکوبی را بگذارید، سپس آن را با دقت بردارید و به آرامی خالکوبی را با آب ولرم و صابون مایع ملایم مانند Carex بشویید.

3. یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده بدون عطر بمالید

سپس باید یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده بدون عطر مانند Bepanthen (کرم بثورات پوشک) بمالید – هنرمند شما به شما خواهد گفت که چه چیزی را توصیه می کند. پس از آن می‌توانید با فیلم/گاز ریکاوری کنید یا بسته به توصیه هنرمندانتان، آن را در معرض هوا بگذارید. به طور کلی، استودیوها به شما توصیه می کنند که فرآیند تمیز کردن را 3-5 بار در روز تکرار کنید.

 

4. تاتو را تمیز و خشک نگه دارید

خالکوبی را تمیز و خشک نگه دارید و از خیساندن آن در آب به مدت حداقل یک ماه خودداری کنید (دوش گرفتن مشکلی ندارد، حمام مناسب نیست). اگر احتمالاً لباس‌هایتان روی آن ساییده می‌شود، آن را با گاز/فیلم چسبناک و نوار پزشکی بپوشانید.

 

5. از نور مستقیم خورشید خودداری کنید

از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم خورشید مگر در موارد ضروری خودداری کنید. خالکوبی‌های بهبود یافته، به‌ویژه خالکوبی‌های رنگی، می‌توانند در زیر نور خورشید محو شوند – بنابراین وقتی به طور کامل بهبود یافت، مطمئن شوید که با SPF بالا پوشانده شده است (بهترین کرم‌های ضد آفتاب ما را در اینجا بررسی کنید)، اگر می‌خواهید اشعه‌هایی را دریافت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

با همه این احوال، خیلی ها بر این عقیده اند که مهد خالکوبی در دنیا کشور تایلند است. جایی که تاتوکارهای متخصص و توانایی وجود دارد و البته کالج های مخصوص تاتو که فرد با گذراندن دوره های خاص در صورت اخذ مدرک فارغ التحصیلی به یک تاتوکار تبدیل می شود. شماره تلفن تاتو کار مرد در اصفهان را در سایت وی تاتو ببینید 

سرزمین سوزن های رنگی

 تا به حال چیزی درباره جشنواره خالکوبی در تایلند شنیده اید؟ یک جشنواره سنتی که البته سبک و سیاقش هم مانند نامش سنتی است. خالکوبی توسط راهبان بودایی انجام می شود. این خالکوبی های سنتی «یانترا» یا «سک یانت» نامیده می شوند و داستان مفصل خودشان را دارند. البته بومی های این منطقه هم در همین راستا همچنان بر باورهای پیشینیان خود مانده اند و معقتدند با تجسم آنچه که روی بدن خود خالکوبی کرده اند یا تقلید صدای آنها که می تواند اشکال حیوانات و شکل هایی نظیر این باشد، می توانند خود را از خطرات فیزیکی مصون نگه دارند.به این ترتیب کاملا مشخص است که خالکوبی در تایلند که مهد این پدیده محسوب می شود با باورهای خرافی عجیب و غریبی ترکیب شده که اتفاقا مردم این کشور همچنان به آن پایبند هستند. طبیعی است که خالکوبی برای تایلندی ارزش خاصی دارد و شاید به همین دلیل است که فعالیت مدارس با هدف تربیت تاتوکارهای متخصص حداقل برای مردم این کشور اتفاق عجیبی نباشد. همه چیز درباره تاتو و خالکوبیتحصیلات؛ فارغ التحصیل از مدرسه خالکوبی! وب سایت های مدارس آموزشی خالکوبی در تایلند به زبان انگلیسی هستند و خب این موضوع دلیل روشنی دارد آن هم اینکه شاید خیلی از دانشجوهای آنها نه صرفا تایلندی بلکه از سایر کشورهای دنیا بشند.نکته جالب توجه درباره این مدارس رقابت در جذب دانشجوست. به عنوان مثال وقتی وارد وب سایت یکی از این مدارس می شوید اولین چیزی که چشمتان به آن می خورد این جملات است که کنار هم صف کشیده اند: «مدرسه تاتو در قلب بانکوک، درهای خود را روی مسافران مشتاق به یادگیری تاتوهای تایلندی باستانی و سنیت باز کرده است.»



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

 امروزه با پیشرفت تکنولوژی پرینترهایی وجود دارند که در عرض چند ثانیه یک تاتو موقت روی بدن شما چاپ می کنند. همچنین شما می توانید با اسپری ها یا ماژیک های مخصوص این کار به راحتی هر طرحی را روی بدنتان بکشید. حتی این کار را می توان با خط چشم انجام داد. از روش های دیگر تتو موقت استفاده از کاغذهایی است که برای این منظور ساخته شده اند. بر روی این کاغذها طرحی وجود دارد که به راحتی بر روی بدنتان چاپ می شود. و اما روش آخر که با بقیه روش های تاتو موقت متفاوت است استفاده از رنگ مخصوص آن است. این رنگ به وسیله دستگاه های خالکوبی دائم به زیر پوست فرستاده می شود اما به سرعت از بین می رود. برای آشنایی بیشتر با تاتو کار حرفه ای وی تاتو ادامه متن را بخوانید.

چهره های محبوب و مشهور (سلبریتی ها، بازیگر، خواننده، فوتبالیست و …) تاتو افراد مشهور سلیریتی ها تاتو افراد مشهور سلیریتی ها از زمانی که مسیحیت در اروپا به عنوان یک دین و مورد قبول مردم قرار گرفت، رفته رفته داشتن تاتو یک سنت وحشگیری محسوب شد و به مدت ۱۶ قرن در میان مردم محو گردید. تا اینکه دریانوردان و جهان گردانی مانند مارتین فروبیشر، ویلیام دمپیر و کاپیتان جیمز کوک با تتو به کشورشان بازگشتند. آن ها در سفرهای خود مردم بومی را ملاقات کرده بودند که اغلب آن ها به عنوان یک سنت خالکوبی می زدند. در ابتدا فقط ملوانان و قشر کلاس پایین جامعه تاتو داشتند اما از زمانی که تاتوآرتیست ها کار خود را بهبود بخشیدند، رفته رفته به یک سرگرمی برای اشراف زادگان تبدیل شد زیرا تاتوآرتیست های حرفه ای بهای زیادی برای کارشان طلب می کردند. با ارزان تر شدن دوباره این هنر کهن، بازهم فقط اقشار کلاس پایین جامعه از تاتو بهره می بردند. این وضعیت ادامه یافت تا اینکه در دهه ۱۹۶۰ هیپی ها (یک جنبش از قشر جوان آمریکا با عقاید و ظاهری خاص که آرام آرام این جنبش جهانی شد) تصمیم گرفتند برای تعریف دقیق تر خود، خالکوبی را در بین ظاهر خاصشان بگنجانند. حتی کمپانی مطرح عروسک سازی “متِل” عروسک های باربی خود را با تتو تولید کرد و مردم از هر قشری با هر سنی تاتو زدند. این روند تا جایی پیش رفت که در سال ۲۰۰۰، ۱۵% از مردم آمریکا تاتو داشتند و امروزه این آمار به یک پنجم مردم رسیده است. همین روزها بود که سلبریتی ها برای داشتن ظاهری زیباتر و یا توصیف هر آنچه در زندگی به آن اهمیت می دادند، بهتر از هنر خالکوبی نیافتند. هنر تاتو ابراز احساسات، علایق، تجارب و سبک زندگی به روشی غیر کلامی است.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

قصد داریم تا شما را با خدمات تاتو بدن و یک سالن  حرفه ای تاتو در اصفهان آشنا نماییم. تاتو یکی از پرطرفدارترین نوع از آرایش ‏دائمی است. از سال های گذشته تاتو ابرو و دور لب، خط چشم ، فیبرزو ، میکروبلیدینگ ، هاشور رواج بسیار زیادی داشته است اما ‏نوع دیگری از تاتو روز به روز به ویژه میان جوانان رواج بیشتری می یابد که تاتو بدن نامیده می شود.‏ ویژگی های تتو حرفه ای بهترین تاتو کار مرد در اصفهان وی تتو‎ ‎چیست؟ وضوح و خوانایی: یک خال کوبی خوب باید واضح و آسان باشد. خطوط باید تیز و واضح باشند و طرح باید به خوبی مشخص باشد.‏ ‏     محل قرار دادن: قرار دادن خالکوبی یک نکته مهم است. یک خال کوبی خوب باید در مکانی قرار گیرد که مکمل طرح و متناسب با ‏سبک زندگی فرد باشد.‏

تاتو یک طرح یا الگوی دائمی است که با وارد کردن جوهر یا رنگدانه‌های دیگر در لایه درم پوست با سوزن روی پوست ایجاد می‌شود. ‏خالکوبی را می توان با استفاده از روش های مختلفی از جمله خالکوبی با دست، خالکوبی با ماشین و تکنیک های سنتی از فرهنگ های ‏مختلف در بهترین تاتو کار زن در اصفهان وی تتو ایجاد کرد. خالکوبی اغلب به عنوان نوعی بیان شخصی استفاده می شود و می تواند از طرح ‏های ساده تا آثار هنری پیچیده و پیچیده باشد. افراد به دلایل مختلفی از جمله برای بیان شخصیت یا اعتقادات خود، برای بزرگداشت یک ‏رویداد خاص یا عزیز یا صرفاً به دلایل زیبایی شناختی، خالکوبی را انتخاب می کنند.‏ خالکوبی نوعی اصلاح بدن است که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف انجام می شود. فرآیند تاتو شامل استفاده از ‏سوزن برای تزریق جوهر یا رنگدانه به لایه درم پوست است که لایه دوم پوست است. این باعث می شود که جوهر به طور دائم در ‏پوست جاسازی شود.‏

علاوه بر مهارت های فنی، بهترین تاتو کار در اصفهان وی تتو مهارت های ارتباطی خوبی دارند و میتوانند از نزدیک با مشتریان برای درک ‏ترجیحات آنها و ارائه راهنمایی در مورد طراحی و قرار دادن خالکوبی همکاری کنند. آنها همچنین باید دانش قوی در مورد اقدامات ‏ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از عفونت و سایر عوارض مرتبط با خالکوبی داشته باشند.‏

سالن تاتو در اصفهان است که با تنوع  بسیار بالایی از انواع طرح ها، خدمات تخصصی تاتو بدن را برای ‏آقایان و بانوان ارائه می نماید.تاتو بدن میان جوانان بسیار پرطرفدار است برخی از متخصصان خالکوبی ممکن است در سبک های خاص خالکوبی، مانند سنتی، سیاه و خاکستری، یا مدرسه جدید تخصص داشته ‏باشند. برخی دیگر ممکن است در پاک کردن خالکوبی یا کارهای پوشاندن تخصص داشته باشند. مهم است که تاتو بدن در اصفهان وی ‏تاتو را انتخاب کنید که با تجربه، آگاه و از روش های ایمنی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و رضایت بخش خالکوبی اطمینان ‏حاصل شود.‏

در نهایت، بهترین کشور برای خالکوبی به آنچه در تجربه خالکوبی به دنبال آن هستید بستگی دارد، از جمله سبک خالکوبی مورد نظر، ‏سطح مهارت و تخصص شما در یک هنرمند خالکوبی، و ترجیحات شخصی و برنامه های سفر شما. . این مهم است که تحقیقات خود را ‏انجام دهید تاتو بدن در اصفهان وی تاتو‎ ‎را انتخاب کنید که از روش های ایمنی و بهداشتی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و ‏رضایت بخش خالکوبی اطمینان حاصل شود.‏



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

تاتو بدن، در سالن های تخصصی تاتو انجام می شود. تاتو بدن از جمله خدمات تاتو حرفه ای و تخصصی است که به ایجاد نقش ها و طرح ها در قسمت های مختلف بدن می پردازد. تاتو بدن قدمت بسیار زیادی دارد و از گذشته برای بیان عقیده ای مشخص، فرهنگ، نشان دادن عضویت در گروه خاص انجام می شده است.

تاتو یک طرح یا الگوی دائمی است که با وارد کردن جوهر یا رنگدانه‌های دیگر در لایه درم پوست با سوزن روی پوست ایجاد می‌شود. خالکوبی را می توان با استفاده از روش های مختلفی از جمله خالکوبی با دست، خالکوبی با ماشین و تکنیک های سنتی از فرهنگ های مختلف در سالن تاتو در اصفهان وی تتو ایجاد کرد. خالکوبی اغلب به عنوان نوعی بیان شخصی استفاده می شود و می تواند از طرح های ساده تا آثار هنری پیچیده و پیچیده باشد. افراد به دلایل مختلفی از جمله برای بیان شخصیت یا اعتقادات خود، برای بزرگداشت یک رویداد خاص یا عزیز یا صرفاً به دلایل زیبایی شناختی، خالکوبی را انتخاب می کنند.

خالکوبی نوعی اصلاح بدن است که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف انجام می شود. فرآیند تاتو شامل استفاده از سوزن برای تزریق جوهر یا رنگدانه به لایه درم پوست است که لایه دوم پوست است. این باعث می شود که جوهر به طور دائم در پوست جاسازی شود.

طراحی خالکوبی می تواند بسیار متفاوت باشد، از نمادها یا متن های ساده گرفته تا طرح های پیچیده و پیچیده. برخی از افراد خالکوبی را برای بیان شخصیت یا اعتقادات خود انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر برای بزرگداشت یک رویداد یا شخص خاص در زندگی خود خالکوبی می کنند، مانند یکی از عزیزانی که درگذشته است یا یک نقطه عطف مهم، مانند فارغ التحصیلی یا عروسی.

خالکوبی را می توان با استفاده از روش های مختلفی از جمله خالکوبی با دست، خالکوبی با ماشین و تکنیک های سنتی از فرهنگ های مختلف در سراسر جهان انجام داد. ضربه زدن با دست، که به عنوان چوب و پوک نیز شناخته می شود، شامل استفاده از یک سوزن برای وارد کردن دستی جوهر در پوست است. خالکوبی ماشینی شامل استفاده از دستگاه برقی تاتو برای تزریق سریع جوهر به پوست است. تکنیک‌های سنتی ممکن است شامل استفاده از ابزارهایی مانند چوب بامبو یا سوزن‌های استخوانی برای ایجاد خالکوبی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

باتری اورجینال موبایل سامسونگ که در فروشگاه فونی شاپ عرضه می شود؛ نه تنها به افزایش طول عمر گوشی شما کمک خواهد کرد؛ بلکه احتمال آسیب رسیدن به سایر لوازم جانبی از جمله شارژر و کابل اصلی سامسونگ و همچنین سوکت شارژ و مادربرد بکاررفته در اسمارت فون را به طور قابل توجهی کاهش خواهد داد.

 باتری اصلی گوشی سامسونگ

روش های تشخیص خرابی باتری سامسونگ گاهی اوقات ممکن است در حال کار با گوشی موبایل خود باشید، اما ناگهان متوجه شوید که باتری موبایلتان سریع تر از حد معمول خالی می شود! در چنین موقعیتی ممکن است این حس به سراغتان بیاید که شاید باتری موبایلتان خراب شده است، اما شاید از این بابت مطمئن نباشید. بنابراین باید راه هایی را بدانید که از طریق آن سلامت باتری موبایل خود را تست کنید. در ادامه همراه فونی شاپ باشید تا چند راهکار ساده و کاربردی را به شما معرفی کند تا با کمک آن از سلامت باتری سامسونگ موبایل خود مطمئن شوید. افزایش دمای بدنه گوشی و باتری حین کار با آن به طور عادی گاهی اوقات بر اثر کار زیاد با گوشی سامسونگ و یا در اثر انجام بازی های سنگین، باتری سامسونگ و یا بدنه گوشی موبایل کمی داغ می شود. اما اگر میزان دما موبایل و باتری سامسونگ به قدری افزایش پیدا کند که نتوانید به راحتی موبایل را در دستتان بگیرید، ممکن است این اتفاق نشانه ای خرابی باتری موبایل شما باشد. از این رو بهتر است هر چه سریعتر پیش یک تعمیر کار موبایل رفته و از او راهنمایی بخواهید. _خاموش شدن بی دلیل گوشی موبایل سامسونگ اگر زمانی که درحال کار با گوشی سامسونگ هستند و یا در حال مکالمه هستید، موبایلتان ناگهان خاموش شود، این می تواند نشانه ای از خرابی باتری شما باشد. همچنین اگر بدون وصل کردن به شارژر گوشی موبایلتان روشن نشود، یعنی باتری سامسونگ گوشی شما خراب شده است.

افزایش حجم و باد کردن باتری گوشی سامسونگ

 اگر حجم باتری سامسونگ موبایل شما افزایش یافته و باد کرده است،‌ این یعنی باتری خراب شده است. در این مواقع که باتری باد کرده است، به هیچ وجه به باتری ضربه یا فشار وارد نکنید‌. در این مواقع سریعا باید اقدام به خرید باتری سامسونگ  فونی شاپ موبایل خود  از بکنید‌‌. زیرا زمانی که حجم باتری افزایش می باشد به ال سی دی موبایل فشار آورده و ممکن است به آن آسیب بزند. اگر زمانی که گوشی تان در شارژ نباشد روشن نشود، نشانه خرابی و اتمام عمر مفید باتری است. پس اگر شارژر گوشی موبایل خود را از آن جدا کنید و به محض جدا کردن خاموش شود و بدون اتصال شارژر روشن نشود، یعنی باتری موبایلتان خراب شده است‌. باطری سامسونگ علل خراب شدن و از کارافتادن باتری سامسونگ باتری سامسونگ می تواند به علت های گوناگون خراب شود و دیگر مثل سابق کار نکند. در ادامه این مطلب فونی شاپ تمام علل افت کیفی باتری های سامسونگ را برایتان بیان خواهد کرد. پس در ادامه همراه فونی شاپ باشید. _بیش از حد شارژ کردن باتری اگر پس از پر شدن باتری، باز هم باتری را در شارژ نگه دارید، به مرور زمان افت کیفیت پیدا کرده و فرسوده خواهد شد. اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید که گوشی های نسل جدید سامسونگ که امکان قطع شارژ را پس از شارژ کامل دارند، باز هم باتری خراب می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که وقتی شارژ‌ باتری سامسونگ کامل شد، تبلت یا موبایل به طور اتوماتیک شارژ کردن را متوقف می‌کنند. اما برنامه های گوشی در پس زمینه در حال استفاده از شارژ موبایل هستند، از این رو وقتی شارژ باتری کمی مصرف می‌شود، شارژر مجددا وصل خواهد شد از این رو با قطع و وصل های مکرر به باتری آسیب وارد می شود. _استفاده مکرر از پاوربانک یکی از مهم ترین عوامل آسیب به باتری، شارژ کردن آن با پاور بانک است. اگر زمانی که به برق شهری دسترسی دارد از پاوربانک استفاده کنید، به مرور باتری موبایلتان آسیب خواهد دید. همچنین اغلب پاوربانک هایی که در بازار عرضه می شوند از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و حتی برخی از آنها تقلبی می باشند. لذا تا حد امکان بهترین کار استفاده از برق شهری برای شارژ باتری سامسونگ است‌.

 



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

 فقدان اطلاعات حساب بانکی به عنوان مثال درآمد ماهانه شما در پرینت حساب بانکی شما درج نشده یا یک حساب بانکی دیگر را معرفی می‌کنید. غیر معمول نیست که ویزای انگلستان به دلیل اظهارات بانکی رد شود. جدا از مستندات استخدامی باید بتوانید حقوق ماهانه خود را در صورت حساب بانکی خود نشان دهید. تا اطمینان حاصل کنید که کارفرمای شما حقوق تان را مستقیما به حساب بانکی شما واریز می‌کند. سپرده‌های ثابت حقوق و دستمزد شما دو چیز را نشان می‌دهد که شما واقعاً شاغل هستید و منبع درآمد ثابت دارید و شما واقعا پس انداز کرده‌اید تا به انگلستان سفر کرده و از کسی پول دریافت نمی‌کنید. نکته قابل توجه این است که اگر هر ماه حقوق خود را به صورت چک دریافت می‌کنید آن چک را به حساب بانکی خود واریز کنید. سپرده‌های بزرگ بدون منبع در حساب بانکی شما اگر در ریزگردش حساب ارائه شده به سفارت انگلستان ارقام و اعدادی مشاهده شود که با درآمد ماهانه اعلام شده شما مغایرت داشته باشد و منبع این سرمایه‌ها مشخص نباشد، موجب می‌شود از نظر شفافیت مالی زیر ذره‌بین سفارت قرار بگیرید. اعداد و ارقام بزرگ در حساب بانکی شما برای آفیسرهای سفارت انگلستان خوشایند نیست و افسر ویزا متقاعد نخواهد شد که وجوه موجود در حساب شما متعلق به شماست و برای استفاده در دسترس شماست. پس مطمئن شوید که هیچ سپرده بزرگی در حساب بانکی شما وجود ندارد. نکته حائز اهمیت این است که اگر قبلا سپرده‌های زیادی را در حساب خود داشتید، مدرک منبع آن سپرده‌ها را ارائه دهید و اگر از فروش ملک پولی دریافت کرده‌اید، اسناد فروش و عملکرد مالی آن را به صورت بانکی ضمیمه پرونده خود کنید. عدم سابقه سفر توجه کنید که فقط داشتن دعوت‌نامه جهت دریافت ویزای انگلستان کافی نیست.

 اگر شما سابقه سفر مناسبی قبل از درخواست ویزای انگلیس نداشته باشید، بهترین بهانه را برای ریجکت ویزای خود را به آفیسر می‌دهید. تمام سختگیری‌های سفارت به منظور برطرف کردن این نگرانی است که آیا شما پیش از پایان مهلت اعتبار ویزا به کشور خود باز خواهید گشت یا نه! البته تاریخچه سفر خوب شرط ضروری برای درخواست ویزا نیست و هیچ سفارتخانه‌ای شما را ملزم به ارائه آن نخواهد کرد و شما می‌توانید بدون داشتن سابقه سفر نیز درخواست ویزای خود را ارائه دهید. اگر چه این کار، آب در هاون کوبیدن است. زیرا نداشتن یک سابقه سفر خوب، شانس شما را برای اخذ ویزای کانادا، ویزای آمریکا، ویزای بریتانیا و ویزای استرالیا تقریباً به صفر می‌رساند. در واقع سابقه سفر از آن دست اطلاعات اختیاری است که نقش پررنگی در پذیرش یک درخواست ویزا دارد. نکته حائز اهمیت این است: در صورتی که یک بار از سفارت انگلیس ریجکت شوید، احتمال ریجکت شدن هنگام درخواست دوم بسیار بیشتر است و گرفتن ویزا برای شما دشوارتر خواهد بود. زیرا تمام سوابق ریجکتی قبلی در سیستم انگلستان به ثبت می‌رسد و شما ملزم به جلب اطمینان بیشتر سفارت برای دریافت ویزا هستید.

 ویزای انگلستان یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین ویزاهای دنیاست که سالانه افراد متعددی از سرتاسر دنیا متقاضی دریافت آن و ورود به این کشور زیبا هستند. آیا می‌دانید با دارا بودن پاسپورت دومینیکا دیگر نیازی به اخذ ویزای انگلیس نخواهید داشت و با ورود به کشور انگلستان می‌توانید تا ۶ ماه بدون ویزا در این کشور بمانید!

پاسپورت دومینیکا های لیپ شما را از گرفتن ویزا به صورت مادام العمر بی‌نیاز می‌کند. دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه به دست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا می‌دهد. با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می‌توان سفر کرد؟ با توجه به متغیر بودن روابط و ضوابط کشورها با یکدیگر، تعداد مقصد‌هایی که بدون ویزا یا هر گذرنامه‌ای می‌توان به آنها سفر کرد، هر سال متفاوت خواهد بود. در رتبه‌بندی اخیر پاسپورت‌های کشورهای دنیا، دومینیکا با کسب رتبه 31 اجازه سفر به بیش از 140 کشور بدون ویزا(یا ویزای فرودگاهی) نسبت به سال‌های گذشته در این آمار سیر صعودی داشته است. با در اختیار داشتن پاسپورت دومینیکا به عنوان یکی از کشورهای مشترک المنافع با انگلیس می‌توانید بدون ویزا به بسیاری از کشورهای مهم در سرتاسر جهان از جمله انگلستان و ایرلند، تمام کشورهای حوزه شنگن مانند آلمان، سوئیس، فرانسه و … هنگ کنگ، کره جنوبی، چندین کشور در آمریکای مرکزی و جنوبی، برخی کشورهای بالکان و اروپای شرقی، چندین کشور در جنوب شرقی آسیا مانند سنگاپور و مالزی، تعدادی از کشورهای آفریقایی و بیشتر کشورهای مشترک‌المنافع انگلستان سفر کنند.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

به عنوان مشتری آپارتمان ساحلی سرخرود باید برای تامین نیاز خود و اعضای خانواده خود نهایت تلاش را داشته باشید. همانطور که می دانید ویلاهای لوکس و آپارتمان های ساحلی لوکس دارای معماری قابل توجهی هستند. زیباترین محوطه سازی برای آنها به کار رفته، عالی ترین تزیینات را دارند و اگر آپارتمان فول فرنیش آماده شده باشد، بهترین مبلمان و لوازم در داخل آپارتمان فراهم شده است.

آپارتمان خط دریا سرخرود می‌تواند یک محیط عالی برای زندگی در سال‌های آینده را فراهم کند. خرید آپارتمان لوکس در بهترین شهر مازندران به اندازه خرید یک ویلای لاکچری شمال یا یک خانه لوکس اهمیت دارد. در هر معاملاتی که در مازندران انجام می‌دهید باید نهایت دقت را به خرج دهید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آیا خرید یک آپارتمان ساحلی به نفع شما هست یا خیر، بهتر است یک سری نکات کلی و جزئی را در نظر بگیرید.

اگر آپارتمان لوکس با متراژ بزرگتر را در ویلا ساحلی سرخرود بخرید، مطمئناً فضای بسیار بهتری برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود. در این گزینه می توانیم به خرید پنت هاوس در سرخرود هم اشاره کنیم. گزینه های خرید آپارتمان ساحلی در مازندران و خرید ویلای ساحلی را می‌ توانید در وب‌ سایت ‌های آنلاین بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

میگو یکی از سخت پوستان دریایی است که اکثر آب های شور و شیرین جهان یافت می شود. میگو به دلیل اینکه بسیار خوشمزه و مغذی است به عنوان یکی از غذاهای پرطرفدار دریایی در سراسر جهان شناخته می شود. میگو هم مانند دیگر خوراکی های دریایی حاوی منابغ غنی از کلسیم ، ید و پروتئین است. جالب است بدانید به دلیل اینکه بدن میگو تهی از آهن است رنگ خون آن آبی رنگ است. خون آبی رنگ میگو حاوی منبغ غنی از مس است. میگو از مواد غذایی محسوب می شود که در سرتاسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. در کشورمان ایران هم با میگو غذاهایی زیادی تهیه می شود ، از محبوب ترین غذاهایی که با این آبزی در ایران طبخ می شود می توان به قلیه میگو ، میگو سوخاری ، میگو کبابی و … اشاره کرد.

میگو را می توان برای کاهش وزن در انواع رژیم های لاغری مصرف کرد ، چرا که دارای مقادیر زیادی از کربوهیدرات ، پروتئین ، زینک و منیزیم می باشد. عناصر گرفته شده مواد بسیار سالمی هستند که برای سلامت بدن مفید هستند. ضمن اینکه میگو حدود هفت کالری دارد ، اگر شما میانگین دوازده عدد میگو میل کنید حدود هشتاد و پنج کالری دریافت خواهید کرد. این موضوع نشان می دهد میگو دارای کالری پایینی برای سلامت بدن می باشد. کالری میگوی بزرگ حدود هجده کالری است.

ماهی برای دوران رشد بسیار مفید است این غذای دریایی به ویژه بر روی رشد چشم و مغز جنین در طول دوران بارداری کمک می‌کند. البته در انتخاب نوع ماهی دقت داشته باشید؛ زیرا برخی از انواع ماهی‌ها به علت داشتن جیوه موجب ایجاد مشکلات مغزی در جنین می‌شوند. ماهی در تقویت حافظه نقش مثبتی را ایفا می‌کند همان طور که می‌دانید با افزایش سن عملکرد مغز به طور طبیعی کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه آن بیماری‌های مغزی عصبی که مهم‌ترین آن آلزایمر است در افراد بروز می‌یابد. مصرف منظم ماهی سرعت زوال عقل را کاهش می دهد و ماده خاکستری مغز را تقویت می‌کند.

در این راستا  ناخدا طاهر همگام با تغییر سلیقه مشتریان در خرید کالاها از سبک سنتی به سبک نوین فعالیت خود را بصورت تخصصی در خرید میگو ناخدا طاهر صید روز دریای جنوب شروع کرده و هدف اصلی خود را صداقت ، انصاف ، کیفیت عالی و مهمتر از همه رضایتمندی مشتریان قرار داده است .



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()